D.U.K.

D.U.K. Dažniausiai užduodami klausimai

 

  • Berry salonai ir jų darbo laikas?

 

Berry salonų adresus bei jų darbo laikus galite rasti štai čia: http://www.berrybaldai.lt/biurai

 

  • Elektroninės parduotuvės darbo laikas?

 

Elektroninės parduotuvės darbo laiką galite rasti štai čia: http://www.berrybaldai.lt/eparduotuve

 

  • Berry lojalumo kortelė?

 

Dažniausiai visos nuolaidos, kurias matote elektroninėje parduotuvėje, yra taikomos Berry lojaliems pirkėjams (tai žymi spec.ženklas su Berry kortele). Kaip įsigyti Berry kortelę skaitykite čia: http://www.berrybaldai.lt/berry-kortele

 

  • Turiu Berry lojalumo kortelę, tačiau nežinau jos numerio?

 

Kreipkitės telefonu (+370 700 55 145 ), gyvo pokalbio langu arba el.paštu (info@berrybaldai.lt). Patikrinsime ir suteiksime Jums reikiamą informaciją.

 

  • Ar galima apžiūrėti baldus?

 

Taip, dalį baldų, kuriuos matote el.parduotuvėje, turime ir savo salonų ekspozicijose, tačiau atminkite, jog elektroninės parduotuvės asortimentas yra daug platesnis nei bet kuriame Berry salone. Prie kiekvienos prekės yra skiltis ,,KUR PAMATYTI“- ją paspaudę matysite, kurio Berry salono ekspozicijoje yra ši prekė.

 

  • Ar parduodate baldus iš ekspozicijos?

 

Tam tikrais atvejais taip, tačiau prekė salone turi turėti specialę žymę ,,Iš ekspozicijos“. Įprastai, reguliaraus asortimento baldų neparduodame iš ekspozicijų. Elektroninėje parduotuvėje baldų iš ekspozicijų neparduodame.

 

  • Individualių išmatavimų baldai/ gamyba pagal individualų užsakymą?

 

Apgailestaujame, tačiau mes nesame baldų gamintojai ir individualių užsakymų, pagal kliento duotus matmenis ar kitas specifikacijas, nevykdome. Rašykite į info@berrybaldai.lt arba kreipkitės gyvo pokalbio langu elektroninėje parduotuvėje ir mes paieškosime variantų, kurie atitiktų Jūsų paieškos kriterijus. Turime labai platų pasirinkimą, bendradarbiaujame tiesiogiai su gamintojais.

 

  • Pristatymo/ gamybos terminas?

 

Kiekvienos prekės pateikimo terminas yra skirtingas. Jį galite pamatyti įsidedant prekę į krepšelį, pačiame pirmame jo žingsnyje po prekės kodu. Prekes, kurias turime sandėlyje, įprastai pristatome per kelias dienas (iki savaitės laiko), o tų prekių, kurių sandėlyje nėra, pateikimo terminas priklauso nuo konkretaus gamintojo.

 

  • Ar visas prekes turite sandėlyje?

 

Ne, apgailestaujame, tačiau elektroninėje parduotuvėje esamas asortimentas yra daug platesnis, nei jis galėtų sutilpti į mūsų sandėlius. Prekes, kurias šiuo metu turime sandėlyje, galite atsifiltruoti pasinaudojant kairėje pusėje prekių sąrašo esančiu filtru ,,Turime sandėlyje“. Taip pat, tokias prekes, kurias turime sandėlyje, žymi specialus skiriamasis ženklas- varnelė pilkame fone.

 

  • Spalvų pasirinkimas?

 

Elektroninėje parduotuvėje galite įsigyti tik tokių spalvų ar specifikacijų prekes, kurias matote nuotraukose. Jei prekės papildomoje informacijoje yra prierašas apie spalvų pasirinkimą, kviečiame atvykti Jus į artimiausią Berry saloną. Elektroninėje parduotuvėje keisti spalvų negalima.

 

  • Garantija?

 

Visiems baldams taikoma 24 mėnesių garantija (taikoma nuo sąskaitos išrašymo dienos).

 

  • Kaip galima atlikti užsakymą?

 

Užsakyti baldus galite per el. svetainę įsidedant prekes į krepšelį arba galite parašyti mums el. laišką info@berrybaldai.lt.

 

  • Galimi apmokėjimo būdai el.parduotuvėje?

 

  • Paysera elektroninių mokėjimų sistema
  • Išsimokėtinai/ lizingu
  • Bankiniu pavedimu

Daugiau informacijos rasite čia: http://www.berrybaldai.lt/apmokejimas

 

  • Pirkimas išsimokėtinai?

 

Perkant internetu reikia pasirinkti atsiskaitymo būdą ,,Pirkimas išsimokėtinai“– sistema Jus automatiškai sujungs su ,,SB lizingo“ puslapiu, kuriame ir bus formuojama Jūsų sutartis. Sprendimą, ar galite pirkti išsimokėtinai, priima lizingo bendrovė.

 

  • Išankstinis apmokėjimas?

 

Atliekant užsakymą elektroninėje parduotuvėje reikalingas išankstinis apmokėjimas, jog Jūsų užsakymas būtų patvirtintas ir pradėtas vykdyti. Be įmokos užsakymo nevykdome. Jei prekė yra mūsų sandėlyje, prašoma apmokėti suma yra lygi Jūsų pateiktam užsakymui. Jei prekės sandėlyje nėra ir ji bus gaminama Jums, prašoma apmokėti suma yra lygi 30% Jūsų užsakymo vertės.

 

  • Kada reikia apmokėti likusią užsakymo sumą?

 

Likusią užsakymo sumą, jeigu prieš tai buvo apmokėtas avansas, galite sumokėti pačiame salone užsakymo atsiėmimo metu arba, jeigu buvo užsakyta transproto paslauga, su Jumis susisieks vadybininkas, sutarsite prekių pristatymo laiką ir kartu informuos, jog jau reikia Jums atlikti galutinį pavedimą.

 

  • Sąskaita - faktūra įmonei?

 

Perkant elektroninėje parduotuvėje antrame prekių krepšelio žingsnyje Jums tereikia pasirinkti ,,Perka įmonė“ ir užpildyti reikiamus duomenis. Sąskaita- faktūra Jums bus išrašyta baldų atsiėmo/ pristatymo metu.

 

  • Baldų pristatymas ir užnešimas?

 

Perkant eletroninėje parduotuvėje baldų pristatymo paslaugą Lietuvos Respublikos teritorijoje galite užsisakyti trečiame prekių krepšelio žingsnyje. Prekes mūsų rekomenduojamos bendrovės darbuotojai atveš jūsų nurodytu adresu. Prieš atvežant visada atskiru skambučiu yra sutariamas Jums patogus laikas. Pristatymas Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio, Šiaulių miestų ribose  20 €. Pristatymas kituose miestuose ir rajonuose nuo 20 €. Užsakius prekių pristatymą, prekių užnešimas į BUTĄ arba gyvenamojo namo PIRMĄ aukštą - NEMOKAMAS.  Daugiau informacijos rasite čia: http://www.berrybaldai.lt/pristatymas

 

  • Ar galima baldą atsiimti pačiam iš baldų salono?

 

Baldus atsiimti nemokamai galite penkiuose mūsų Berry salonuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. Šis atsiėmimo būdas yra greičiausias ir nemokamas.

 

  • Baldų užnešimas?

 

Užsakius prekių pristatymą, prekių užnešimas į BUTĄ (nepriklausomai nuo aukšto) arba gyvenamojo namo PIRMĄ aukštą - NEMOKAMAS.

 

  • Baldų surinkimas?

 

Paprastai baldai būna nesurinkti. Jeigu pageidaujate, mūsų pasiūlyti profesionalūs meistrai už papildomą mokestį surinks jūsų baldus. Daugiau informacijos rasite čia: http://www.berrybaldai.lt/pristatymas

 

  • Užsakymo atšaukimas?

 

Norint atšaukti savo užsakymą informuokite mus el.paštu info@berrybaldai.lt arba kreipkitės tiesiogiai į saloną, kuriame įsigijote prekes. Patikrinsime visas galimybes anuliuoti Jūsų užsakymą ir informuosime Jus.

 

  • Baldo grąžinimas?

 

Jei norite grąžinti baldą, praneškite apie tai mums el. paštu info@berrybaldai.lt . Svarbu, kad baldas būtų nesurinktas ir originalioje pakuotėje. Prekes, pirktas elektroninėje parduotuvėje, grąžinti galite per 14 dienų. Daugiau informacijos rasite 4 ir 10 punktuose: http://www.berrybaldai.lt/prekiu-pirkimo-ir-registracijos-taisykles

 

  • Kaip prižiūrėti baldus?

 

Visas baldų priežiūros bei eksploatacijos taisykles rasite čia: http://www.berrybaldai.lt/baldu-prieziuros-ir-eksploatacijos-taisykles

  •  Ką daryti, jei gavome brokuotą baldą arba trūksta baldo dalies?

Jei gavote brokuotą baldą arba trūksta kažkokios dalies, praneškite apie tai mums – telefonu +370 700 55 145 arba elektroniniu paštu info@berrybaldai.lt. Reikėtų nurodyti detalės nr. pagal instrukciją, kuri brokuota arba kurios trūksta. Taip pat reikėtų atsiųsti brokuoto baldo dalies nuotraukas mums el. paštu info@berrybaldai.lt.  Šias nuotraukas mes persiųsime gamintojui. Reikiamą dalį gamintojas įsipareigojęs pašalinti per 15- 45 d. d. nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje. Bet kokiu atveju tikrai išspręsime susiklosčiusią situaciją.

 

  • Kaip atsisakyti naujienlaiškio ar gaunamų sms žinučių?

Parašykite savo el.pašto adresą arba telefono numerį ir, jog nebenorite gauti mūsų naujienų bei informacijos apie geriausius pasiūlymus, elektroniniu paštu marketingas@berrybaldai.lt .

Grįžti į viršų