1. Ar baldus galima pamatyti gyvai?

Mes prekiaujame tik internetu ir neturime baldų ekspozicijos. Biure Vilniuje turime kai kurių kolekcijų, gobelenų, virtuvės durelių pavyzdžius. Kreipkitės į mus dėl konsultacijos - mes visada stengsimės Jums patarti ir rasti geriausią sprendimą:) 

 

2. Ar gaminate baldus?

Turime labai didelį baldų pasirinkimą, tačiau patys jų negaminame. Bendradarbiaujame tiesiogiai su gamintojais, dėl to visi baldai be tarpininkų keliauja tiesiai pas klientą. 

 

3. Ar galima rinktis kitokias baldo spalvas nei nurodyta svetainėje?

Jei yra spalvų pasirinkimas, vadinasi baldas gali būti tik tokių spalvų. Jei nėra pasirinkimo, tada jis gali būti tik tokios spalvos, koks yra nuotraukoje. Prie daugumos minkštų baldų yra pateiktos gobelenų nuotraukos, vadinasi, tuos modelius galima rinktis iš įvairių spalvų derinių. Atsiprašome, tačiau parinkti visiškai kitokią baldo spalvą, kuri nėra pateikta svetainėje, nėra galimybės. 

 

4. Ar galima pagaminti baldą kitokių matmenų?

Turime didelį pasirinkimą baldų, tad tikrai galėtume parinkti geriausią variantą pagal Jūsų ieškomus poreikius. Atsiprašome, tačiau negalime užsakyti kitokių baldo matmenų nei nurodyta prie baldo. Tik praneškite mums, ko ieškote, ir padėsime Jums :)

 

5. Ar galima iškomplektuoti virtuvės komplektus?

Visiškai galima pakeisti sudėtį tik mūsų sudarytų virtuvės komplektų. Standartinių virtuvės komplektų sumažinti mums neišeina, tačiau Jūs galite nenaudoti nereikalingos dalies - taip gali būti Jums pigiau nei imti viską iš atskirų spintelių. Beveik visada galima prie standartinių komplektų pridėti papildomų spintelių:) Taip pat mes galime sudaryti virtuvės komplektą pagal Jūsų projektą. 

 

6. Ar darote virtuvės projektus? 

Galime padaryti Jums virtuvės projektą ir sudėlioti iš atskirų spintelių komplektą. Tik reikėtų el. paštu [email protected] atsiųsti mums savo virtuvės planą arba surašyti laiške reikiamus matmenis. Būtų gerai išsirinkti kolekciją ir spalvą, nes nuo to kinta kaina. Kuo daugiau informacijos, tuo geriau :)

 

7. Kokia baldo kaina?

Visos baldų kainos yra nurodytos prie baldų. Jei yra papildomas pasirinkimas, kaina perskaičiuojama automatiškai ir pasikeičia svetainėje pati. Kainos pateiktos su PVM ir nemokamu pristatymu visoje Lietuvoje. 

 

8. Koks baldo pristatymo laikas?

Vidutinis pristatymo laikas yra nurodytas prie kiekvieno baldo. Kiekvieno baldo pristatymo terminas yra skirtingas, nes priklauso nuo skirtingų gamintojų. 

 

9. Ar teikiate baldams dviejų metų garantiją?

Visiems baldams yra suteikiama dviejų metų garantija. Jei kažkas atsitiko, tikrai nepaliksime Jūsų bėdoje :)  

 

10. Ką reiškia 365 dienų pinigų grąžinimo garantija?

Baldą galite grąžinti per vienus metus ir atgauti visus sumokėtus pinigus, tačiau baldas turi būti nesurinktas ir originalioje pakuotėje.

  

11. Kaip galima apmokėti už baldus?

Už baldus galima apmokėti banko pavedimu iki baldų vežimo dienos, galima pirkti išsimokėtinai arba galima atsiskaityti grynais pinigais ar banko kortele baldų pristatymo metu.

 

12. Ar pristatote nemokamai?

Visoje Lietuvoje baldus pristatome nemokamai iki ten, kur gali privažiuoti mikroautobusas.

 

13. Kaip galima padaryti užsakymą?

Užsakyti baldus galite per el. svetainę, galite parašyti mums el. laišką [email protected] arba galite mums paskambinti +370 619 44215. Jei rašysite mums el. laišką, nurodykite savo tel. nr. ir mes Jums paskambinsime. 

  

14. Ar išrašote sąskaitas įmonei?

Sąskaitas faktūras išrašome visiems klientams. 

 

15. Kaip galiu atšaukti savo užsakymą?

Norint atšaukti savo užsakymą, apie tai galite pranešti mums el. paštu [email protected] arba galite mums paskambinti +370 619 44215.

 

16. Kuriuo metu pristatote baldus?

Visada stengiamės prisiderinti prie Jums patogaus laiko. Viena diena prieš vežant baldus būtinai Jums paskambinsime ir informuosime tikslesnį pristatymo laiką. Taip pat pasiskambins Jums tą pačią dieną vairuotojas, kai jau bus netoli Jūsų. 

 

17. Ar vairuotojas užneš baldus? 

Jei pasirinkote užnešimo paslaugą, tada Jums vairuotojas užneš baldus. Nemokamai baldus pristatome iki tos vietos, kur gali privažiuoti mikroautobusas, užsinešti reikėtų patiems. Jei reikės baldų užnešimo paslaugos, galima tai užsakyti pačioje pradžioje darant užsakymą, tai galite pridėti papildomai iki baldų vežimo dienos (reikia informuoti apie tai mus), arba galite susitarti su vairuotoju jau vietoje. Tačiau ne visus baldus gali užnešti vairuotojas, nes jie yra per sunkūs vienam žmogui. Pvz., gali būti iš Jūsų pusės žmogus ir gali padėti nešti mūsų vairuotojas. Visada stengsimės rasti išeitį :) 

 

18. Ką daryti, jei gavome brokuotą baldą arba trūksta baldo dalies?

Jei gavote brokuotą baldą arba trūksta kažkokios dalies, praneškite apie tai mums +370 619 44215 – . Reikėtų nurodyti detalės nr. pagal instrukciją, kuri brokuota arba kurios trūksta. Taip pat reikėtų atsiųsti brokuoto baldo dalies nuotraukas mums el. paštu [email protected] Šias nuotraukas mes persiųsime gamintojui. Reikiamą dalį gamintojas įsipareigojęs pašalinti per 15-45 d. d. nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje. Bet kokiu atveju išspręsime susiklosčiusią situaciją.

 

19. Ką daryti, jei norime grąžinti baldą?

Jei norite grąžinti baldą, praneškite apie tai mums (el. paštu [email protected] arba tel. nr. +370 619 44215 ). Svarbu, kad baldas būtų nesurinktas ir originalioje pakuotėje. Grąžinamą baldą atsiimsime per 10 d. d. Pinigus grąžinsime Jums pavedimu sekančią dieną po baldo atsiėmimo.