• Garantija?

 

Visiems baldams taikoma 24 mėnesių garantija (taikoma nuo sąskaitos išrašymo dienos).

 

  • Kaip galima atlikti užsakymą?

 

Užsakyti baldus galite per el. svetainę įsidedant prekes į krepšelį arba galite parašyti mums el. laišką info@berrybaldai.lt.

 

  • Galimi apmokėjimo būdai el.parduotuvėje?

 

  • Elektronine bankininkyste
  • Išsimokėtinai/ lizingu
  • Bankiniu pavedimu
  • Grynaisiais pristatymo metu

Daugiau informacijos rasite čia: apmokejimas

 

  • Pirkimas išsimokėtinai?

 

Perkant internetu reikia pasirinkti atsiskaitymo būdą ,,Pirkimas išsimokėtinai“– sistema Jus automatiškai sujungs su ,,SB lizingo“ puslapiu, kuriame ir bus formuojama Jūsų sutartis. Sprendimą, ar galite pirkti išsimokėtinai, priima lizingo bendrovė.

 

  • Išankstinis apmokėjimas?

 

Atliekant užsakymą elektroninėje parduotuvėje išankstinis apmokėjimas neprivalomas. 

  

  • Sąskaita - faktūra įmonei?

 

Perkant elektroninėje parduotuvėje prekių krepšelio paskutiniame žingsnyje, pastabose, reiktų įvesti įmonės duomenis. Sąskaita- faktūra Jums bus išrašyta baldų pristatymo metu.

 

  • Baldų pristatymas ir užnešimas?

 

 

Daugiau informacijos rasite čia: pristatymas

 

  • Baldų surinkimas?

 

Paprastai baldai būna nesurinkti. Jeigu pageidaujate, mūsų pasiūlyti profesionalūs meistrai už papildomą mokestį surinks jūsų baldus. Daugiau informacijos rasite čia: pristatymas

 

  • Užsakymo atšaukimas?

 

Norint atšaukti savo užsakymą informuokite mus el.paštu info@berrybaldai.lt arba kreipkitės tiesiogiai į saloną, kuriame įsigijote prekes. Patikrinsime visas galimybes anuliuoti Jūsų užsakymą ir informuosime Jus.

 

  • Baldo grąžinimas?

 

Jei norite grąžinti baldą, praneškite apie tai mums el. paštu info@berrybaldai.lt . Svarbu, kad baldas būtų nesurinktas ir originalioje pakuotėje. 

 

  • Kaip prižiūrėti baldus?

 

Visas baldų priežiūros bei eksploatacijos taisykles rasite čia: baldu-prieziuros-ir-eksploatacijos-taisykles