Grąžinimo ir garantijų informacija

Visą informaciją apie prekių grąžinimą bei garantinį aptarnavimą teikiame telefonu +370 619 44215 arba el. paštu [email protected]. Daugiau informacijos bei galimas papildomas sąlygas rasite žemiau.

365 dienų pinigų grąžinimo garantija

Jei nesate 100 % patenkinti gauta kokybiška preke, ją galite grąžinti per 365 kalendorines dienas ir atgauti visus sumokėtus pinigus. Baldų grąžinimu pasirūpinsime mes – atsiimsime juos nemokamai per 5 darbo dienas, nebent susitarta kitaip.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimo sąlygos:

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje. Pastaba: prekės apžiūrėjimui galite pašalinti pakuotės uždarymui skirtas juostas.
  • Kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima.
  • Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta.
  • Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) bei išsaugojus savo vartojamąsias savybes. Pastaba: šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta.
  • Prekė negali būti naudota.
  • Grąžinamas prekes galėsime paimti nuo tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.228-10 ir 6.228-11 straipsnių numatyta tvarka.

Prekių grąžinimo procesas

Norėdami grąžinti prekę (-es) per 365 dienas nuo jos pristatymo dienos, prašome susisiekite su mumis el. paštu [email protected] arba telefonu +370 619 44215 ir nurodyti tikslų grąžinamos prekės (-ių) pavadinimą arba kodą bei savo užsakymo numerį.

Pinigų grąžinimas

Sekančią dieną po prekių atsiėmimo, mes pervesime sumokėtus pinigus į jūsų banko sąskaitą.

24 mėn. kokybės garantija

Visoms mūsų elektroninėje parduotuvėje esančioms prekėms yra suteikiama 24 mėnesių gamintojo garantija. Pagrindines prekės savybes ir taikomą garantinį laikotarpį rasite prie kiekvienos prekės esančiame savybių aprašyme arba garantiniuose talonuose.

Įsigijus prekę, rekomenduojame ją atidžiai apžiūrėti bei neišmesti pakuotės, kol baldas nėra surinktas. Garantinio aptarnavimo atveju gali reikėti papildomos informacijos, kuri yra pateikiama ant prekės pakuotės.

Garantinio aptarnavimo suteikimo sąlygos:

  • Surenkant baldus pirkėjas laikosi prie baldų pridėtos surinkimo instrukcijos.
  • Baldai buvo naudojami pagal paskirtį ir prižiūrimi vadovaujantis priežiūros taisyklėmis.
  • Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu.
  • Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir baldiniam audiniui.

Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:

  • Prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės.
  • Baldai nukentėjo dėl force majeure (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių).

Garantijos suteikimo procesas:

Jeigu garantijos galiojiimo laikotarpiu pastebėjote atsiradusių prekės trūkumų, susisiekite su mumis elektroniniu paštu [email protected] ir prisekite nuotrauką arba kitą vaizdinę medžiagą (video), kurioje aiškiai matytųsi minimi trūkumai. Garantiniu laikotarpiu nustatytus gamybos defektus įsipareigojame pašalinti per 15-45 kalendorinių dienų nuo pretenzijos užregistravimo dienos. Kitus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus ištaisyme, sukomplektuosime arba pakeisime kokybiškais savo sąskaita. Svarbu paminėti, jog gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ar baldiniui audiniui.

Tuo atveju, jei nusipirkę prekę, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti ją per 24 mėnesius nuo jos pristatymo dienos. Tokiu atveju nekokybišką prekę nemokamai pakeičiame kokybiška, arba grąžiname sumokėtus pinigus. Grąžinamas prekes atsiimame per 5 d.d. nemokamai.