Garantinis aptarnavimas
Gavus baldus pastebėjote gamyklinį ar transportavimo broką? Nesijaudinkite, kartu išspresime visas kilusias problemas :) Jei turite galimybę - atsiųskite broko nuotraukas mums el. paštu - tikėtina, kad taip greičiau galėsime išspręsti susidariusius nepatogumus. Visa informacija apie garantinį aptarnavimą teikiama telefonu 8 619 44215 (10.00 - 18.00) arba el. paštu [email protected]
Berrybaldai.lt 365 dienų pinigų grąžinimo garantija
Skirtingai nuo daugelio internetinių ir įprastų parduotuvių, jei Jūs nesate 100 % patenkinti savo kokybiška preke, ją galite grąžinti per 365 kalendorines dienas (taip taip, visus metus!) ir atgauti visus sumokėtus pinigus, o už baldų grąžinimą nereikės mokėti, juos atsiimsime savo transportu nemokamai. Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (prekės apžiūrėjimui galite perpjauti pakuotės uždarymui skirtas juostas);
- Kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima;
- Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus;
- Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
- Grąžinamas prekes galėsime paimti nuo tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas;
- Negalima grąžinti baldų pirktų lizingo būdu (išsimokėtinai), tačiau prekių galite atsisakyti tuo pačiu metu, kai atvežami baldai. Tiesiog apžiūrėkite baldus, ar jie Jums tinka ir tik tada pasirašykite lizingo sutartį.
- Prekės grąžinimą įsipareigojame įgyvendinti per 10 d.d., nebent susitarta kitaip.
Pinigai grąžinami tik į kliento nurodytą banko sąskaitą pavedimu.
Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka.
24 mėn. kokybės garantija
Kiekvienos Berrybaldai.lt parduodamos prekės pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Visoms Berrybaldai.lt parduodamoms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminus ir kitas sąlygas rasite prekių aprašymuose bei garantiniuose talonuose. Įsigijus prekes, prieš surenkant, būtina atidžiai apžiūrėti.
Garantijos galiojimo sąlygos:
- surenkant gaminį pirkėjas laikosi prie gaminio pridėtos surinkimo instrukcijos;
- gaminys buvo naudojamas pagal paskirtį dirbant viena pamaina ir prižiūrimas vadovaujantis priežiūros taisyklėmis;
- garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu.
Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:
- pirkėjas nesilaikė baldų eksploatacijos ir priežiūros taisyklių;
- prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės;
- baldai nukentėjo dėl Force majeure (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių).
Rekomenduojame neišmesti pakuotės, kol baldas nėra surinktas. Garantinio aptarnavimo atveju gali reikėti papildomos informacijos, kuri yra pateikiama ant prekės pakuotės.
Apie pastebėtą defektą baldo naudojimo metu prašome pranešti kontaktais, nurodytais interneto svetainėje Berrybaldai.lt. Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus Berrybaldai.lt ištaiso, sukomplektuoja arba pakeičia kokybiškais savo sąskaita. Berrybaldai.lt įsipareigoja atsiradusį gamybos defektą pašalinti per 15-45 dienas nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje.
Tuo atveju, jei nusipirkę vieną iš šių prekių, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 24 mėnesius nuo pristatymo Jums dienos. Prekes taip pat galime nemokamai paimti savo transportu. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217".
Garantijos galiojimo laikotarpiu (24 mėn.) pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti mums fotonuotrauką elektroniniu paštu [email protected]. Prekės gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą nedelsiant informuosime Jus Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis. Atkreipiame dėmesį, kad:
- Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir baldiniam audiniui;
- Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.